2010. december 1.

lomo - új szerelem

A Lensbaby volt eddigi fotós pályafutásom első újítása, beleszerettem az álomszerű, elmosódott képekbe! Beszereztem hozzá a kreatív szettet is, amivel a fénylő pontokat tetszőleges formájúvá alakíthatom (pl: csillag, vagy szív, de már készítettem esernyő, és koktélos pohár alakút is :) )
Alig hogy elkezdtem ezeket használni, máris itt az új szerelem, a lomo, különleges analog gépek formájában.
Egyelőre választani sem tudok, mindet kipróbálnám, de elsőre talán a supersampler lenne jó választás.
A digitális fotózás is nagyon klassz, de mindig attól félek egy-egy jól sikerült kép publikálásakor, hogy majd azt mondják, "persze, tuti Photoshop..." Pedig nekem nincs is Photoshop-om...
Hát most majd kiderül, mire megyek egy filmes fényképezőgéppel, ott nincs sok lehetőség az utómunkára ;)

3 megjegyzés:

  1. Réka! Szuperek a képeid, és a blogod is! Nagyon ügyi vagy! Azt szeretném kérdezni, hogy nem szeretnél-e rendszeres olvasókat a blogodhoz, hogy könnyebben elérhessünk téged?! Örülnék neki nagyon! :)) A tervezésnél hozzá tudod adni esetlegen. :-D Mézigörl (Orsi)

    VálaszTörlés
  2. Igen, már gondoltam rá, de ma nagyon belelendültem mindenféle fotós témába, és valahogy ez kimaradt... :) A Te blogod is szuper, fel is veszem majd a listámra, hiszen nálad is vannak jó kis fotók!! :)

    VálaszTörlés